Szukaj na tym blogu

piątek, 2 czerwca 2023

Kolorowe biscorniaczki - czerwiec

 

Minęło 12 miesięcy i dzisiaj podam ostatni temat mojej zabawy Kolorowe biscorniaczki. Miło mi się haftowało te małe poduszeczki, chociaż zszywanie nie było łatwe. Mam nadzieję, że uczestniczki dobrze się bawiły i dzięki tej zabawie każda z nas będzie miała 12 igielników na prezenty. 

Wczoraj był Dzień Dziecka, więc ostatni temat związany będzie z dziećmi. Haftujemy misie, lalki, samochodziki ogólnie zabawki, postacie z bajek itd.
Proszę również uczestniczki o wykonanie kolażu wszystkich swoich 12 biscornu. Będziemy je podziwiać na Waszych blogach i u mnie w poście finałowym.
Kolaż moich 12 biscornu:
Kolorowe biscorniaczki  można obejrzeć:
Galeria lipcowa - Tu
Galeria sierpniowa - Tu
Galeria wrześniowa - Tu
Galeria październikowa - Tu
Galeria listopadowa - Tu
Galeria grudniowa - Tu
Galeria styczniowa - Tu
Galeria lutowa - Tu
Galeria marcowa- Tu
Galeria kwietniowa - Tu
Galeria majowa - Tu
Zostawiam Wam ostatnią czerwcową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 komentarzy:

  1. Śliczne i przydatne poduszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna Twoja poduszeczka , taka kolorowa bardzo z obu stron. Kolaż tez świetny, fajne są wszystkie poduszeczki, to będą super prezenty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny igielniczek. Warto zachować w sobie trochę dziecka.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodycz w słodyczy :) Super temat i Twoja interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te wszystkie Twoje igielniki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, kolorowy i bardzo dziecięcy igielnik. :)
    Bawiłam się wyśmienicie, dziękuję za prowadzenie zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora kolekcja ci sie stworzyła, śliczne , wesołe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te laleczki :) Ja niestety znowu długo po czasie. Tu mój majowy jest :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/06/512-biscornu-5.html
    Jeśli miałabyś czas w wolnej chwili dodać go do wcześniejszej galerii. Czerwcowy się tworzy. Dam też o nim znać.
    Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie mimo, że z terminami u mnie kiepsko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...