Szukaj na tym blogu

piątek, 5 maja 2023

Łapacz snów


Dla Splocika w maju na zabawę Małe Dekoracje zrobiłam łapacz snów. Będzie ozdabiał pokój pewnej młodej osoby, wiem, że się spodobał, lecz zdjęcia mam tylko sprzed wyjazdu.


Nitka Maxi 100%bawełna w kolorze białym, koraliki perłowe i złote oraz piórka. Całość oprawiona w złotą obręcz. 
Lubię maj, bo obchodzę w tym miesiącu imieniny, urodziny i Dzień
Matki.                                                                                                 

10 komentarzy:

  1. Super łapacz i faktycznie może pięknie zdobić okno lub ścianę. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekny łapacz snów, delikatny ładny wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jestem na fali szydełka więc Twój łapacz mnie zachwyca. Fakt będzie świetną dekoracją ściany lub okna jak komu pasuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! I jakie śliczne zdjęcia zrobiłaś, wzór bardzo bogaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. To co się dzieje w obręczy to piękno w czystej postaci! Cudowny łapacz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny. U mnie też powstaje łapacz i też w maju mam urodziny :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszedł ślicznie, te piórka dodają dodatkowej lekkości pracy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...