Szukaj na tym blogu

środa, 8 marca 2023

4 Kolczyki

marcu Splocik przygotowała nowe przysłowia do interpretacji w zabawie  Rękodzieło i przysłowia, albo...

1. Nie można każdego dnia robić coś wielkiego, ale zawsze można zrobić coś dobrego.
2. Od kobiety wymaga się czterech rzeczy: niech cnota zamieszkuje jej serce, niech skromność świeci na jej czole, niech słodycz będzie na jej ustach i niech praca zajmie jej ręce.
Kilka razy podchodziłam do nich i wreszcie wybrałam słowa: cztery rzeczy. Tymi rzeczami są 4 nowe kolczyki dla Synowej.
Kolaż dla Splocika:
Banerek zabawy:

12 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie i świetna interpretacja. Pasuje tu również "zawsze można zrobić coś dobrego". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, kolczyki są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są Twoje kolczyki. :)
    Ciągle podziwiam Twoje wyroby koralikowe. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Synowa na pewno super zadowolona z kolejnych cudnych kolczyków. Miałaś świetny pomysł z interpretacją przysłowia. W sumie to Ci trochę zazdroszczę. Nie dość że piękne kolczyki stworzyłaś to jeszcze zaliczyłaś zabawę u Splocika.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginale są te twoje kolczyki. Podziwiam za umiejętności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i wyjątkowe kolczyki, Mariolciu. Te pierwsze szczególnie mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolczyki. Podziwiam technikę wykonania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne każde mają swój urok mi dziś najbardziej w oko wpadły te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalne kolczyki.Wszystkie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolczyki, te ostatnie bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolczyki- każdy komplet inny i wyjątkowy, bo przygotowany własnymi rękoma i z włożonym w nie serduchem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...