Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 stycznia 2023

Kolorowe biscorniaczki - styczeń

 

Przez krótki czas była piękna, śnieżna zima. Teraz śniegu brak, a temperatura skoczyła do góry jak na wiosnę.

Kiedy myślałam o biscorniaczku styczniowym za oknem było biało i wyhaftowałam bałwanki. Chciałabym, żeby tematem był śnieg, bałwanki, śnieżynki, żeby błyszczało, może troszkę koralików lub innych ozdób.

Mój biscorniaczek :

Aniu Ty już zrobiłaś biscornu z bałwankami, więc proponuję w styczniu biscornu świąteczne np.choinka, mikołaj albo śnieg w innej formie niż bałwan.

Biscorniaczki można obejrzeć:
Galeria lipcowa - Tu
Galeria sierpniowa - Tu
Galeria wrześniowa - Tu
Galeria październikowa - Tu
Galeria listopadowa - Tu
Galeria grudniowa - Tu

Zostawiam Wam styczniową żabkę do nakarmienia i życzę miłego haftowania.
Jeśli ostatniego dnia stycznia żabka znów się za szybko zamknie(niestety nie potrafię jej dokładnie wyregulować) to proszę w komentarzu pod tym postem zamieścić link do postu ze swoim biscornu.
Pozdrawiam Mariola

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

21 komentarzy:

  1. Mój świąteczny zrobił się zimowy :) Tak jakbym czuła, że śniegu może później zabraknąć więc ulepiłam bałwanki :)
    Wrócę do mojej pierwszej wersji, którą miałam zrobić w grudniu, czyli do choinek lub mikołaja. Miałam dylemat co wybrać, to wybrałam bałwanki, hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nic się nie stało, Twoje biscornu grudniowe będzie styczniowe, a biscornu styczniowe będzie grudniowe. Super zamiana!

      Usuń
  2. Fajny temat, nadal będę obserwować co tam dziewczyny wyhaftują życzę Wszystkim powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdążyłam przed końcem roku . Mój zaległy grudniowy... https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/01/494-zimowe-biskornu.html
    W tym miesiącu będą błyszczeć chyba wszystkie biscorniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto najważniejsze, że masz już wszystkie biscorniaczki, a że troszkę opóźnione to nic:)

      Usuń
  4. Ale ładne te bałwanki, Mariolciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już pomysł i materiały więc zabieram się do roboty.
    Twoje bałwanki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się wydaje, że bałwanków w galerii będzie spora gromadka, :)
    Śliczny Twój igielnik. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Splociku dziękuję:) Dla mnie śnieg to bałwan⛄ taki typowy, który robiłam jako dziecko, a teraz robię z wnuczkiem❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy igielnik. Zawsze tajemnicą jest dla mnie jego zszywanie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, a ja weszłam na ten post akurat w dzień, gdy znowu jest śnieżnie i biało za oknem. Śliczny bałwankowy igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Styczniowe biscornu zgłaszam :)
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/02/500-kolorowe-biskorniaczki-styczen.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...