Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 grudnia 2021

Album dla Łukasza

Dzisiaj 27 grudnia czyli urodziny mojego młodszego Syna. Dlaczego o tym piszę, bo chciałam Wam pokazać album, który powstał z okazji jego 30 urodzin. Album zrobiła Małgosia z bloga Papierowy Jarmark. Jest cudowny i nie w typowo męskim stylu, gdyż są w nim zdjęcia z dzieciństwa mojego syncia. Chciałam, żeby w tych zdjęciach zabrał troszkę wspomnień. 

Album został ozdobiony moimi hafcikami przedstawiającymi postacie z bajek, które uwielbiał oglądać na dobranoc. Małgosia pięknie je wkomponowała w całość.


Małgosia pokazała ten piękny album na swoim blogu Tu, zachęcam do oglądania.


Dziękuję za karteczki świąteczne, które dostałam od 

Małgosi


Kasi

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego, co najlepsze dla syna! Piękna pamiątka powstała.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent. Taki zrobiony od serca, jest najcenniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka urodzin. Swoją drogą data urodzin jest niesamowita. Synuś wytrzymałał w brzuszku całe święta, ale pojawił się przed nowym rokiem. Pewnie był zawsze najmłodszy w klasie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariolciu, cieszę się, że mogłam go dla Ciebie zrobić.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent sprawiłaś swojemu synowi. Będzie go długo wspominał, a hafciki do niego zrobiłaś extra. Albumy od Małgosi znam to jest Mistrzyni w tym temacie.
    Karteczki też urocze dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...