Szukaj na tym blogu

piątek, 15 października 2021

Choineczka

W tym miesiącu u Ani obowiązuje taka mapka i dodatkowe wytyczne.

  
Tym razem troszkę się pogubiłam. Patrząc na mapki wydawało mi się, że druga z trójkątami będzie łatwiejsza. Trójkąt skojarzyłam w kształcie z choinką i taki hafcik powstał. Niestety, gdy wyjęłam papiery i rozpoczęłam robienie kartki hafcik choinki wydał mi się za mały i zmieniłam mapkę. Zadowolona wybierałam kolorowe papiery i kleiłam, ale gdy karteczka już powstała, zdenerwowałam się, bo zapomniałam, że miał być kolor brązowy. Aby ratować karteczkę dorobiłam brązową poinsecję i dołożyłam listki. 
I oto taka historia i moja karteczka.

Karteczkę zgłaszam również do zabawy Choinka 2021.


7 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś, Mariolu i kartka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, ja też na początku do trójkątów chciałam włożyć choinkę, ale okazało się, że byłaby maleńka, więc trafiła bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mapki tworzą wyzwanie :) ale z przygodami sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci ta kartka wyszła, hafcik choinki super . A przygody z nią faktycznie nieziemskie. Tym bardziej sie cieszę że się nie poddałaś.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka, taka radosna i kolorowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że rewelacyjnie i bardzo pomysłowo wybrnęłaś z mapki. Karteczka i choineczka wyszły naprawdę pięknie.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...