Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Imieniny miesiąca - kartka morska

 Sierpniowe imieniny u Hanulka to kartka morska.


Ja w tym roku nie mam wakacji i niestety żadnego wyjazdu, ani nad morze, ani nigdzie indziej. Opieka nad mamą jest całodobowa i jako jedynaczka nie mam zastępstwa. Nie będę narzekała, tak musi być.

Oto moja karteczka.



Jeszcze chciałam się pochwalić I miejscem w wyzwaniu Szuflady -łapacz snów.


Zgłosiłam się też do Rozdawajki na blogu ...z minionej epoki i otrzymałam takie cudowności.


Dziękuję serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Super karteczka i gratuluje wygranej w rozdawajce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Rozdawajka wygląda fantastycznie :)
    Kartka z haftowanym serduszkiem jest śliczna.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariolu, śliczna kartka w morskim klimacie. Gratuluję I miejsca i wygranej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :)
    Gratuluję wygranej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej!. ŚLiczna morska kartka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...