Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 maja 2021

Wyzwanie majowe - apaszka

 11 wyzwanie w zabawie Między nami Kobietami dało mi w kość.

Przez tydzień szukałam wzoru apaszki. Szperałam w internecie i nawet znalazłam kilka, ale same duże schematy. Niestety u mnie w maju na kanwie Pamiątka komunijna i Pamiątka na chrzest, więc wzorek apaszki musiał być mały.


Kto szuka ten znajdzie. Kobieta z apaszką na włosach i motto:

We can do it! (Możemy to zrobić!)

Zrobiłam na szydełku ramkę dla mojej wojowniczki.


4 komentarze:

  1. Świetnie pomysł na ogarnięcie wyzwania. Apaszka jest więc wytyczne spełnione. Fajny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i super, fakt kto szuka ten znajduje. Świetny hafcik i super wybrnęłaś z zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny hafcik :) Zadziorny i z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci poszło. Zawieszka śliczna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...