Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 kwietnia 2021

Wielkanocna pisanka (6)

 

Wyzwanie #6 w zabawie wielkanocnej w Klubie Twórczych Mam to bingo:


Wybrałam linię: zielony, pisanki, wstążka.

Powstała haftowana pisanka z wykorzystaniem styropianowego jaja. Ozdobiłam ją  haftem w kolorach fioletu i zieleni, oraz fioletową wstążką. Takie kolory były we wzorze, mogłam zmienić na zieloną wstążkę, ale zachowałam oryginalne barwy.

Drobne fiołki z zielonymi listkami są na dwóch ćwiartkach pisanki, a na dwóch pozostałych fioletowe esy floresy. W bingo jest liczba mnoga-pisanki, więc na końcach wstążek przymocowałam małe naklejki jajeczek.

Udało mi się uchwycić na zdjęciach trzy kolory moich krokusów, które właśnie zakwitły.

A teraz kolaż wszystkich 6 prac na 6 wyzwań:


Moja fiołkowa pisanka pasuje też do wyzwania w Szufladzie -  Zwiastuny wiosny
W moim ogrodzie kwitną fiołki w różnych kolorach, mam fioletowe, niebieskie, różowe, białe i białe w niebieskie i różowe ciapki, ale tylko jedne fioletowe pachną, pozostałe tylko pięknie wyglądają.


12 komentarzy:

  1. Świetne wielkanocne prace. Haftowana pisanka śliczna! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanka extra. Fiołki bardzo lubię i podziwiam za wyszywanie 4 części. Ja to na łatwiznę ostsatnio tylko jedna strona wyszywana a 3 patchworkowe. Ale taka mi się zdecydowanie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna, taka wiosenna. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jajo, te fiolety wyglądają obłędnie! Pozostałe prace też bardzo mi się podobają 😊
    Pozdrowionka ślę 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sześć prac super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne jajo :) Dzięki za udział w wielkanocnej zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...