Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 lipca 2020

Ameryka

Podróże są dla mnie od kilku lat nieosiągalne i nie tylko przez koronawirusa, ale głównie przez opiekę nad chorą mamą.
Jedynie co mogę to wyrwać się na krótką przejażdżkę rowerem po okolicy.
Na blogu DIY-zrób to sam ogłoszono wyzwanie o podróżach.
Zastanawiałam się prawie cały miesiąc co zrobić, aby kojarzyło się z podróżowaniem i jaki kraj wybrać, gdzie chciałabym wirtualnie pojechać, co zobaczyć? 
Myślałam, myślałam i zrobiłam kolczyki dla kuzynki. 
Jej mąż jest Amerykaninem, więc kolczyki są w kolorach flagi z głową orła.
 Ja nigdy do USA nie polecę, ale kolczyki na pewno, gdy kuzynka odwiedzi rodzinę męża.


6 komentarzy:

  1. Dobrze, że Twoja mama ma Ciebie, nie każdy starszy człowiek ma to szczęście. Kolczyki zrobiłaś cudowne, jestem nimi zachwycona!nie wiem czy ktoś kiedyś takie zrobił, ale Twoje są bardzo oryginalne, podziwiam Twoją pomysłowość:) jestem ciekawa czy sama wymyslilas wzór, czy korzystalas z gotowego ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo! Wyobrażam sobie jaką furorę zrobi kuzynka, gdy założy te koczyki np. na amerykańskie święta narodowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolczyki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Podróże. Pozdrawiam - DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, pomysłowa i czasochłonna praca!
    Pozdrawiam z hamerykańskiej ziemi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...