Szukaj na tym blogu

wtorek, 28 stycznia 2020

Dwie zabawy

Przeczytałam na blogu Splecione nitki i słowa o zabawie ''Rękodzieło i przysłowia''. Zabawa cykliczna, co miesiąc interpretujemy wybrane przysłowie lub jego fragment i wykonujemy dowolną techniką rękodzielniczą pracę.
Postanowiłam się przyłączyć.

Przysłowia na styczeń:
1.Ci lekko tańczą, którym dobry los przygrywa.
2.Każdy śnieg jest biały, ale nie wszystko, co białe jest śniegiem.
Wybrałam pierwsze przysłowie i zaczęłam szukać do niego schematu haftu, bo moje prace tylko z hafcikami.

Wtedy przeczytałam na blogu Kreatywna Jacewiczówka o innej zabawie"Kości zostały rzucone". W tej zabawie rzucamy kostką i wybieramy z tabeli element, który musi znaleźć się na pracy.
Postanowiłam połączyć te dwie zabawy i tworzyć jedną pracę pasującą do obu. 
Rzuciłam kostkami:
4i1 to kwiat
W mojej pracy ma być taniec i kwiaty.
Powstał, więc album z misiową baletnicą. Wykorzystałam papier w róże i jeszcze przykleiłam małe kwiatuszki z papieru.




10 komentarzy:

  1. Urocza baletniczka i piękny album :)
    Dziękuję za informację :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że dołączyłaś do zabawy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny albumik :) Romantyczny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zarówno kartka jak i hafcik i albumik. Świetny wzorek znalazłaś i świetnie , że udało Ci się połączyć obie zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie, uroczo, romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny album. Urocza misia i różane tło tworzą wyjątkowo romantyczne połączenie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super karteczka...bardzo kobieca i w moich ulubionych kolorach :)
    Pozdrawiam ciepło:0
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka, motyw róż bardzo mi sie podoba, a tańczący misiek jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wylosowanych kwiatków jest tu pod dostatkiem i w dodatku jaka ciekawa forma kartki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...