Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 września 2019

Podaj dalej

13 w piątek zapukał do drzwi listonosz z paczuszką od Ewy z Biblioteki rękodzieła . Kiedyś zapisałam się u Ewy na zabawę Podaj dalej i właśnie przyszła niespodzianka, same cudowności.
Oto paczuszka (brak czekolady milki, niestety nie dotrwała do zdjęć)
piękna karteczka z życzeniami,
super album na wakacyjne zdjęcia,
cudownie pachnący lawendą woreczek,
bloczek papierów do scrapbookingu.
Dziękuję serdecznie za superowe prezenty :)

To teraz pora na kontynuację, zapraszam 2 chętne osoby do dalszej zabawy. Na wysłanie paczki mam 1 rok, a później osoba, która otrzyma ode mnie paczkę dalej kontynuuje zabawę u siebie na blogu. To co? Znajdą się chętni? Serdecznie zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Same piękności, najbardziej urzekł mnie woreczek z tym ślicznym hafcikiem z piórem. Już dawno nie brałam udziału w tego typu zabawach i zaczęło mi tego brakować :), więc bardzo chętnie się zapiszę. Mój adres mailowy xeona@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że zawartość paczuszki Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...