Szukaj na tym blogu

środa, 10 kwietnia 2019

Wielkanocny baranek

Dzisiaj będzie karteczka wielkanocna według wytycznych Ani.    W kwietniu nadal obowiązuje ta sama paleta kolorów co w poprzednich miesiącach, a motywem jest symbol religijny.
Długo szukałam odpowiedniego haftu do mojej karteczki.
Wybór padł na baranka z chorągiewką i krzyżem.
Z palety kolorów wybrałam niebieski, biały i brązowy.
Banerek:

Karteczkę zgłaszam też do wyzwania art-PiASKOWNiCA , gdzie należy wykonać KARTKĘ WIELKANOCNĄ z barankiem lub owieczką.

Sponsorem wyzwania jest sklep ITD Collection 


13 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje haftowane karteczki są urocze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten hafcik. Podziwiam za haftowanie tła, ja mam lenia w tym temacie :-). Kartka super.
    Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia w Piaskownicy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak już znalazłaś... Fantastyczny haft, nigdzie takiego nie widziałam! Super kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny baranek ,pięknie oprawiony .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka. Życzę radosnych, ciepłych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna haftowana karteczka. Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft wybrałaś i powstała z nim śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Люблю вышивку в открытках! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...