Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 lipca 2017

Gratulacje !

Już kilka lat minęło od czasu, gdy mój starszy syn skończył studia. 
Jestem dumna, że ukończył Politechnikę Warszawską i jest mgr inżynierem, znalazł dobrą pracę, ożenił się, układa sobie życie rodzinne!
Ostatni okres był dla Nich obu trudny!
Poprzedni rok i obecny, czas mojej choroby, czas pobytu w szpitalu to też czas kończenia studiów przez młodszego syna.
Ciężko jest uczyć się, gdy mama choruje! 
Dlatego jestem dumna, że skończył, obronił się i mam drugiego wykształconego młodego mężczyznę w domu , chociaż przed nim jeszcze sporo nauki z racji wyboru studiów prawniczych. Teraz trudny egzamin na aplikacje!
Zrobiłam z tej okazji karteczkę z gratulacjami.
Sówka w todze adwokackiej! To tak przyszłościowo!
Środek, po lewej miejsce na życzenia i kieszonka na zdjęcia.



19 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik, który na pewno pozostanie z synem na zawsze. Gratuluję synów. Jetem w podobnej sytuacji do Twojej, chociaż 100% diagnozy nikt jeszcze nie postawił to scyntygrafia zbyt wielu złudzeń nie pozostawia.Córce jeszcze nic nie mówiłam , też ma trudne studia i nie wiem jak to przyjmie.
    Pozdrawiam Ania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź silna, ja przeszłam już całe leczenie, czekam na kontrolę i teraz dbam o siebie bardziej niż wcześniej! My też z mężem obawialiśmy się jak przekazać wiadomość o mojej chorobie synom, ale przyjęli to bardzo dojrzale, pomagali mi we wszystkim, przyjeżdżali do domu częściej, miałam w Nich duże oparcie!

      Usuń
  2. Gratuluję zdolnych i szczęśliwych synów :) Kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, gratuluję zdolnych synów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każda matka widzi wszystko co najlepsze w swoich dzieciach:)

      Usuń
  4. gratulacje, śliczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak zdolnych synów. Karteczka bardzo urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gdzieś czytałam, że "Matka to kobieta, która kocha za nic"

      Usuń
  6. Gratuluję dumnej mamie takich zdolnych i mądrych synów.
    Pamiątkowa karteczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje zdolnych synow, karteczka przesliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję mamie takich zdolnych synów :))
    Kartka przepiękna będzie miłą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...