Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 kwietnia 2017

Imieninowe Candy Jasiowej Mamy

Ostatnio polubiłam robić karteczki. Obserwuję dziewczyny, które  zajmują się scrapbookingiem, szukam u nich inspiracji.
Ja tworzę karteczki z hafcikami, więc zaglądam na inne blogi, gdzie można się wiele nauczyć, podpatrzyć, znaleźć tutoriale. Zbieram różne papiery i ozdoby, w każdym sklepie rozglądam się czy nie ma czegoś fajnego co przydałoby się do ustrojenia moich karteczek. Uczę się robić kwiaty z papieru i na szydełku. 
Trafiłam na blog Jasiowej Mamy , która zorganizowała swoje pierwsze, imieninowe Candy. Prezenty są przecudne: karteczki, bazy, koperty, kwiatki, kokardki i jeszcze ma być niespodzianka. Ja już się zapisałam!


1 komentarz:

  1. Witaj, bardzo mi miło, że bierzesz udział w candy :) Twoje prace są prześliczne i zdecydowanie będę tu do Ciebie zaglądać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...