Szukaj na tym blogu

sobota, 6 sierpnia 2016

Prezenty

Tydzień przed wyjazdem do rodziny mąż spytał mnie czy mam jakieś prezenty koniecznie wykonane przeze mnie. 
Jedną chustę właśnie skończyłam, ale potrzebna była jeszcze jedna. Do tej pory nie dziergałam na czas, ale udało się. W ciągu sześciu dni i nocy wydziergałam niebieską chustę i nawet wrobiłam w nią koraliki.
Czerwona chusta to Alpine Meadows, na którą zużyłam niecały 1 motek włóczki Drops Lace 800m w 100g.
Chusta robiona na czas to Sweet Dreams w kolorze turkusowym, wykonana z włóczki Gazzal Dennis 100g = ok 1000m, a wplecione w nią koraliki toTOHO nr8 Transparent Cobalt


11 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Gdybym dostała taką chustę gdzie włożono tyle serca i pracy obchodziłabym się z nią jak ze skarbem. Chusty są przepiękne. Takie umiejętności to skarb.Pozdrawiam :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszych prezentów nie mogłaś przygotować. Chusty są piękne, mają bajeczne wzory i kolory, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pozazdrościć można obdarowanym. Obie piękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne!
    _______________________________________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pozazdrościć obdarowanym, pięknie wydziergałaś te chusty:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusty cudne - podziwiam.
    W sprawie akcji dla Amelki - proszę o adres mailowy, bo nigdzie nie mogę znaleźć. Z góy dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne chusty..marzy mi sie taka mgielka, leciutka jak piorko..moze z kaszmiru..Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne chusty :-) Przepiękne wzory i cudne kolory :-)
    W tak krótkim czasie wydziergałaś takie pracochłonne cudo... podziwiam Cię z całego serca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak dobra motywacja ;) Wspaniałe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty.Czerwona ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...