Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 marca 2013

Zapraszam...

Wpadłam na nowy pomysł. Do tej pory pokazywałam na zdjęciach jak powstają moje prace, a teraz zobaczycie to na krótkich filmikach za pośrednictwem serwisu Youtube.pl. Stworzyłam Haft i Patchwork video blog na którym będę umieszczała kolejne moje produkcje. Wspólnie z synem będziemy nagrywać filmy do których obejrzenia serdecznie zapraszam. Bardzo proszę o subskrypcje mojego kanału Youtube, oraz ocenę , dzięki czemu pomożecie mi zdobyć większą widownię. Jeśli chciałybyście zobaczyć w nowym odcinku jak powstaje coś co już robiłam lub całkiem coś nowego, piszcie swoje pomysły w komentarzach.
Dzisiaj film o haftowanej pisance z której powstała zawieszka wielkanocna.






25 komentarzy:

  1. Piękna jest ta zawieszka. Zazdroszczę umiejętniści haftowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kursik , gratuluje pomysłu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za kursik, postaram się z niego skorzystać. Wcześniej robiłam troszkę inaczej ale ten sposób też mi się podoba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajko genialne i tak pieknie wyglada w tej rameczce :) Śliczne!! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka cudna, ja już oglądnęłam filmiki i czekam na więcej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł z tymi filmikami, też już obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka!
    super pomysł z tymi filmikami, z pzyjemnością bedę je oglądać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zawieszka! Pomysł z filmikami bardzo dobry, czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna,taka delikatna.czekam już na następne filmiki bo pomysł super

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z filmikami świetny.
    Zawieszka z haftowanym jajeczkiem super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tą zawieszką! Jajo wyszło super:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, czekam na dalszy ciąg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny pomysl z filmikami a zawieszka..no coz ja ja poprosze..wiem ze to niemal niemozliwe , ale Twoje prace wplywaja na mnie budujaco.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sam wzór jest rewelacyjny, a jeszcze wykończenie... Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałaś swietny pomysł z tym filmikiem!Na pewno skorzystam.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka wygląda pięknie! Fajny pomysł z tymi filmami. Trzymam kciuki za powodzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne jajo ! i fajny pomysł z filmikami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne i niesamowicie dokładnie wyhaftowane jajo :) Bardzo fajny pomysł na wykończenie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...