Szukaj na tym blogu

czwartek, 27 września 2012

Gwiaździsta noc - koniec

Udało mi się skończyć Gwiaździstą noc-van Goga. Syn jeszcze nie widział efektu końcowego, mam nadzieję, że mu się spodoba. Jak przyjedzie do domu, to obraz będzie już oprawiony w ramkę. Na razie  nie mogę się zdecydować w jaką. Fotki jeszcze sprzed oprawy:
Nie sądziłam, że tak szybko wyhaftuję ten obraz, wydawał się trudny i myślałam, że potrwa to kilka miesięcy, a tu szok. Zaczęłam go we wrześniu i skończyłam we wrześniu.


19 komentarzy:

  1. Super! Efekt fajny :)
    Na jakiej kanwie haftowałaś?
    Nie wiem od czego to zależy ... czasem utykam z bardzo łatwym wzorem a bardziej skomplikowane same się haftują ...
    Masz coś z tego Van Goga :)
    a noce we wrześniu są baardzo gwiaździste , to mój miesiąc ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haftowałam na kanwie 11, trzema nitkami muliny Ariadna

      Usuń
  2. Gratulacje :) Wyszedł wspaniale
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie w szybkim tempie go wyszyłaś. Brawo. Też go mam w swoim dorobku.
    http://www.haft.zpasja.info/galeria-obrazki-rozne.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz przepiękny!!!!
    Wyszyłaś go naprawdę w zawrotnym tempie. ciekawa jestem jaką dobierzesz oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszło:) kiedyś też haftowałam zbierałam gazetki:) mam je do dziś i właśnie przypomniałaś mi o moim hafcie, którego nie dokończyłam, też z serii popularnych obrazów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny obraz!!! i jak szybciutko Ci poszło :-)
    też mam taki w swoim dorobku ale jeszcze nie oprawiny choć wyhaftowałam go kilkanaście lat temu https://picasaweb.google.com/lejdi.ana/HaftKrzyzykowyMojePrace#5337084004556862114
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę efektowny obraz i wyszyłaś go piorunem. Też jestem ciekawa, na jaką ramę się zdecydujesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężki orzech do zgryzienia z tą ramką, a obrazek piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda niesamowicie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...