Szukaj na tym blogu

sobota, 18 sierpnia 2012

TUSAL, puszka i nożyczki

Dzisiaj post o różnych sprawach, które wydarzyły się ostatnio.
Na początek otrzymałam śliczną puszkę, która była nagrodą w Candy wakacyjnym na blogu Moje robótkowanie . Serdecznie dziękuję.
Następnie otrzymałam paczuszkę od Pasmanterii Haftix , a niej nagrodę za udział w Konkursie wakacyjnym. Są to nożyczki do robótek ręcznych wykonane ze stali szlachetnej, nierdzewnej, ostre i takie jakie chciałam mieć do szycia patchworków.
Bardzo dziękuję organizatorce konkursu, sponsorowi nagród i wszystkim głosującym.
Na koniec mój TUSALowy słoiczek. Tym razem powędrował do spiżarni razem z kolejną sałatką na zimę.


9 komentarzy:

  1. mniam smakowicie sie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych nagród :-)
    a słoiczek ma świetne towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara! Piękna puszka!Nożyczki też mi się podobają...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranych! Puszka śliczna i praktyczna, nożyczki na pewno dobrze wykorzystasz.
    Smakowite przetwory, u mnie też wszędzie słoiki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję prezentów, a przetwory smakowite!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy wygrałaś - gratuluję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych:) jak kolorowo w tej spiżarce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żeby tylko ten słoiczek nie został tam na zime!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...