Szukaj na tym blogu

piątek, 22 czerwca 2012

Wygrałam Candy i poszukiwania

Wygrałam Candy u Ani z Niebieskich Migdałów. Dostałam właśnie paczuszkę w której znalazłam ponad 40 cudownych serwetek, pudełeczko wykonane techniką decoupage, a w nim muszle też ozdobioną tą techniką.

Zawsze zachwycałam się pracami wykonanymi techniką decoupage, więc teraz moja kolej, muszę spróbować.
Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Znalazłam wzór na poduszkę w starym stylu, ale nie mogę rozgryźć jaka to mulina. Jak mi pasują numery to nie pokrywają się z kolorami. Może wiecie i macie zamienniki na DMC lub Ariadnę.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Haftix ma taki program do zamiany muliny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, wygląda to na mulinę MEZ, tutaj znalazłam zamiennik
    http://chomikuj.pl/mbornus1/Kolory+mulin+i+zamienniki/DMC-MEZ,694682243.pdf
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, uwielbiam serwetki, dziś nabyłam spory zapas nowych :)))
    a Twoje są piękne!
    A ta tabela , to chyba coś z Anchora , wełna gobelinowa, gdzieś mam wzór z podobną legendą ... podeślij obrazek czyj to wzór ?

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej!
    niestety nie potrafię pomóc, te numery nic mi nie mówią...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za udany start i pozdrawiam cieplutko! :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...