Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 marca 2011

Pisanki patchworkowe-kursik

Jak zrobić pisankę patchworkową?
Potrzebujemy:
-pisankę styropianową
-kawałki kolorowych tkanin
-klej do tkanin
-metr krawiecki
-szpikulec
-cyrkiel i ołówek
-nożyk

Wyznaczamy wierzchołki jajka i przy pomocy metra krawieckiego i ołówka rysujemy linię łączącą je.
Mierzymy obwód jajka i dzielimy na 6 równych części. Łączymy wierzchołki.
Cyrklem rysujemy linię obwodu na środku jajka.
Następnie rysujemy linie okręgu wyznaczające połowę odległości między wierzchołkiem a środkiem jajka po obu stronach.
 Oto cały wzór.
 Teraz nacinamy głęboko po liniach.
Smarujemy klejem i szpikulcem wciskamy materiał w nacięcia.
Pozostałe powierzchnie uzupełniamy materiałem w kontrastowym kolorze.

14 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za kurs. Jest rewelacyjny. A ja byłam w 100% przekonana, ze szyjesz jajka i wypychasz watą. Miłe zaskoczenie. Tylko gdzie ja teraz dostane styropianowe jajka. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również myślalam, że te jajka są uszyte.
    Bardzo dziękuję za kusik.
    Pozdrawim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie jajka są prześliczne. Świetny pomysł. Fajnie, że pokazałaś jak je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł - gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje pisanki!!! Podobny kurs do tego jaki ja zamieściłam u siebie,Twój uatrakcyjniony. Śliczne te pisanki!
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale rewelacja i jakie to proste. Super.
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowska pisanka!!! Nie masz ochoty się wymienić na pisankę decoupage? Pozdrawiam
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. A widzisz - sprytne! Niezbyt skomplikowane, a jakie efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie - ale roboty sporo z tym rysowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. patchworkowego jajka jeszcze nie widziałam , świetny pomysł :)
    Mam pytanie - jesteś z Kozienic ? Widze , że masz zdjęcie herbu Kozienic w profilu , stąd moje pytanie :0
    pozdrawiam
    fagusia

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie pomyślałabym że takie superaśne jajko można tak łatwo zrobić :) super instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...