Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 lipca 2022

Choinka 2022 - bombka dla wnusia

Mój wnusio niedługo będzie miał 2 latka. Pomyślałam, aby zrobić mu bombkę na choinkę z haftem, a od tyłu imię i rok. Będzie miał fajną pamiątkę, bo zamierzam co roku mu taką bombkę zrobić. Z czasem może uda mi się wyhaftować to co sam zamówi, jakieś postaci z bajek, książek, to co go będzie w danym roku interesowało.

Najpierw muszę nadrobić wcześniejsze święta i tak w tym miesiącu powstała bombka z rozkosznym dzidziusiem i napis 2021.
Bombkę zgłaszam do zabawy Choinka 2022 u Xgalaktyki.


18 komentarzy:

  1. Śliczna i wesołą ta bombka. :)
    Fajny hafcik. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariolciu, wspaniały pomysł na coroczną bombkę dla wnusia. Ta pierwsza jest super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bombka i wspaniały pomysł na pamiątki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł a jeszcze fajniejsze wykonanie. Ten wzorek na hafcie jest świetny!! co prawda póki co wnucząt brak ale kiedyś... pewnie i ja Twój pomysł wykorzystam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna 🤩 będzie miał wspaniałe pamiątki 🤩

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik jest przecudowny! A pomysł bombkowy: przedni!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Pomysł super! Na czym nakleiłaś haft?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na styropianowym medalionie:)

      Usuń
    2. I czemu ja o nich nie wiedziałam? 🙈😁

      Usuń
  8. Słodka i prześliczna bombeczka z cudownym haftem:)
    Najważniejsze jednak,że zrobiona z sercem dla kogoś
    bardzo ważnego sercu <3
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombka cudnej urody, a wyhaftowany bobas w wieku zbliżonym do wnuczka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie dlatego wybrałam ten hafcik, bo bardzo przypomina mi Tymusia :)

      Usuń
  10. Przesłodka ta bombeczka. Na pewno się spodoba. Wyhaftowałam lipcowe biscornu i nie wiem jak na żabę go wkleić. Napisałam o tym w poście z biscorniakami- wygląda na to, że się głupio dobijam:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziak- haft. I bardzo dobry pomysł na prezent i pamiątkę. Uściski

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...