Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 maja 2022

Kalendarz Adwentowy 2022 - maj

 


W tym roku na początku każdego miesiąca zabawy blogowe zaczynam od Kalendarza Adwentowego. Nie mogę się doczekać na ogłoszenie kolejnych motywów, a tworzenie ich z koralików daje mi dużą frajdę.
W maju u Splocika wykonujemy:
karmnik (mile widziany ptaszek) i numer 7
bałwanek i numer 19
Z bałwankiem poszło szybko, wybrałam takiego w zielonej czapce i szaliku.

Natomiast z karmnikiem miałam duży problem. Nie znalazłam żadnego schematu, były tylko budki dla ptaszków. Musiałam stworzyć własny wzorek. Narysowałam, a właściwie nakratkowałam żółtego ptaszka (miała to być sikorka), następnie powstał nad nim ośnieżony daszek karmnika i boki. W czasie koralikowania dodałam tło z przezroczystych koralików i wyszło takie coś.

Oba motywy:

Kolaż wszystkich 12 motywów:



9 komentarzy:

  1. Ale ekspres!
    Bardzo fajne hafciki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie błyskawica.Pieknie wyszło a karmnik cudowny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś jak super ekspres! :)
    Świetnie poradziłaś sobie z trudnym motywem na koraliki.
    Nie przypuszczałam, że będzie taka technika i jeszcze może zdarzyć się jakiś trudny motyw - grzecznie uprzedzam. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne🤩Podziwiam tą technikę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. No, powiem ci, że z karmnikiem to trudne zadanie było, ale super wybrnęłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne, zwłaszcza karmnik z ptaszkiem mnie urzekł.
    Ps. Pisze komentarz drugi raz, bo poprzedni zniknął:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace piękne i w ekspresowym tempie wykonałaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...