Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 stycznia 2016

Pierniczkowo

Ostatnie wyzwanie u Hanulka brzmiało "W mojej magicznej kuchni".
Święta zbliżały się i jak każda z nas miałam mało czasu na krzyżyki, więc mój wybór krążył wokół jakiegoś małego hafciku. 
Myślałam o obrazku z filiżankami do kącika kawowego męża, później o przepiśniku z kuchareczką, aż nadszedł czas na pieczenie świątecznych pierników.
W moim przepisie jest, aby pierniczki przechowywać w papierowym lub lnianym woreczku, żeby zmiękły. Do tej pory wykorzystywałam słoiki, puszki i torebki, a teraz będę miała woreczek z haftem pierniczkowym.
A teraz odpowiedź, dlaczego nie robię planów hafciarskich na 2016r! W maju tego roku mam ślub mojego starszego syna i przypuszczam, że nie będę miała na nic czasu:)

19 komentarzy:

  1. Wyjątkowo piękny woreczek! Udanych przygotowań do ślubu, to bardzo ważne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie ty taki cudny hafcik znalazłaś, poproszę źródło.:) Woreczek jest the best! Też życzę udanych przygotowań - może jednak jakaś pamiątka ślubna powstanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i przydatny woreczek. Znając Ciebie pewnie trochę czasu wykroisz. Powodzenia:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny woreczek, bardzo apetyczny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super pomysł i wykonany fantastycznie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny woreczek:)))i jak?przechowały się pierniczki?
    ja chowam do puszki do której dodaję ćwiartkę jabłka,dzięki któremu miękną,tylko jabłko trzeba wymieniać żeby nie spleśniało:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pierniczki nie zdążają stwardnieć bo są od razu pałaszowane;)Fajny woreczek z świetnym hafcikiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość,że śliczzna to jeszcze przydatna rzecz. Super pomysł na wykorzystanie haftu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawym haftem ozdobiłaś piernikowy worek. Lubię takie przydatne rzeczy. Woreczków można mieć dużo. Zawsze na coś się przydadzą.
    Wesele, to rzeczywiście zajmująca uroczystość więc potrzeba na całość trochę czasu i spokoju. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  10. Woreczek na pierniki super i same pierniczki prawdziwie piernikowe takie ciemne :) a co do maja to gratuluje ale i nie zazdroszcze bo będziesz miała pełne ręce roboty pewnie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super woreczek na pewnie pyszne pierniczki :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli połączyłaś Mariolko przyjemne z pożytecznym, bo wyzwanie i woreczek, który jest cudny, ten hafcik wybrałaś idealny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo praktyczny woreczek :)

    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super worek, byłby fajnym prezentem

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na przechowywanie pierniczków. W takim woreczku mogą być ciekawym prezentem dla łasucha

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny woreczek, choć pewnie smaczne pierniki znikają szybko z takiego woreczka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...